färgar håret(mp)

tjooo,
precis lagt i ljusa slingor,trots allt skolfoto i morgon och vem vill ha utväxt då?!
iallafall,skola idag sen så åkte jag och olivia in till marieberg,där hon klippte sig
och färgade utväxten,om du frågar mig vart det skiiit snyggt, jag säger bara
tjena mittbena då kan ni gissa vad jag menar?
i allafall Visar nog resultatet senare,och outfit till i morgon.
Jag köpte strumpbyxor en ny plattång för min andra sprängdes helt plötsligt här om dan;O
och en eyeliner,min gammla är ju slut!
ses senare när jag fixat håret och så.
Herrå
HOPPAS DET INTE BLIR GULT!!!!!!!!!!!!!!!!





plattången,den är väl ganska bra enligt mig men min förra va bättre :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0