kallt ute...

heiiiii
kom precis hem till mig ifrån att ha vart hos chala i nån timme, trevlig va det iallafall. Fast olivia stannade hemma hos mig själv hihi hon "orkade" inte. Men jag och frida gick iallafall sprang lite också faktiskt hihi! nu ska vi nog nörda lite och sen så blir det nog att sova eftersom jag och frida ska upp tidigt för vi har dansuppvisning och vi ska locka håret osv före. såå vi kommer inte vara uppe länge ikväll.
-
imorse så vaknade jag och olivia vid 12;40 då gick vi upp och åt tacopaj till frukost (bra gjort) och sen så kollade vi på saw medans vi väntade på frida som skulle sova här också.
-
ska smörja mig med brunutan sol innan jag lägger mig, och sen duscha rakabenen osv i morgon på morgonen! det här va sista och första inlägget för idag. så godnatt!



 min faceolook nu på kvällen när vi gick till chala..äckligt hår osv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0