dataaaaaaaa och nyklippt

tja

som sagt är jag nyklippt syrran klippte mig nyss,vart ganska bra faktiskt mitt hår känns fräschare och ser fräschare ut haha det va ju as slitet förut så.Idag har jag typ tränat bara inget mer typ.I morgon har jag match mot lekeberg får se hur det blir eftersom det snöar och vi ska köra på konstgräs ute så det är ganska kallt men skönt ändå.Nu måste jag packa annars så hinner jag inte i morgon för vi ska samlas i kumla vid 13:00 haha så måste upp 11 typ haha niceeeee.hoppas vi vinner önska mig oss lycka till och ni suger fortfarande på att kommentera.Just nu webbar jag mer elvira senare blir det film tror jag blir nog american pie-the book of love har sett en american pie film varje kväll nu så ska inte bryta kedjan right?.HAR INGET MER ATT SKRIVA OM SOM VANLIGT så ses i morgon eller senare om jag hittar på nått att skriva om!
byeeeeeee

ni kan ju kolla på elviras blogg sålänge tryck här !


den här filmen är den bästa tycker jag vilken tycker ni?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0