högst tre månader kvar tills...

jag får ny mobil och det ska bli en j*vla touch mobil så jävla taggad,är så jävla trött på min gammla mobil haha ni vill inte veta hur det ser ut just nu det är torkat lim,tejp,walkman märket + sonyericsson märket har försunnit haha så jag behöver verkligen en ny.Så jag behöver bara vänta 3 månader för då är det nästan min födelsedag och jag vill ha den tidigare.Idag har jag vart i marieberg med familjen kollade mobiler och mamma och pappa köpte grejer till deras resa till egypten utan mig,jag som ville utomlands men dom behöver komma ifrån i think?.efter det kom jag hem och la mig i sängen och somnade skit sköööönt va det.Sen åt jag kollade på melodi festivalen (är det bara jag eller är alla typ dåliga?) nu sitter jag vid datan och tråkar.I morgon är det söndag,jag vet inte vad jag ska göra men nånting blir det väl kanske dra till elvira?aja jag får se.Nu ska jag sitta vid datan och lägga mig tidigt ikväll skit trött! uppdaterar senare,puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0