ifk kumla f96

tjaaa

just nu sitter jag i mitt rum med sara liggandes i min säng och ''halv sover'' och jag har typ plockat undan på mitt rum och massor har haft så tråkigt så det har blivit en ministädning i mitt rum haha popcorn överallt typ men det får jag ta i morgon.Juste idag så va ju jag på det där mötet med fotbollen som jag prata om igår det gick väl bra antar jag,förutom att jag inte kommer att spela med alla mina yxhults kompisar utan jag kommer bara vara med 3 till i ett f96 lag.Känns sådär men va på träning idag och då släppte det lite men det ska iallfalll bli match redan på fredag mot lekeberg så får se hur det går har ju inte hunnit och veta hur dom spelar och så men det är ju träning på Mån,Tis,Ons,Tors,Fre allt sammanlagt med dansen och det blir lite för mycket, men jag kunde hoppa över torsdags träningen sa dom så så blir det.Ja annars så har det inte hänt nått mer idag utom att efter träningen så hämta vi upp sara och hon sover här. i morgon vet ja inte vad det blir men vi hittar väl på nått.Fast så säger vi varje gång typ haha men vi hittar aldrig på nått.Nej nu ska jag väl prata lite med sara om hon är vaken och sen sova tror jag väl
ses i morgon!
pusssssssssssssssssss♥

bild på olivia när sara och olivia sov över för ett tag sen...
saknar dig♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0