precis målat naglarna röda

hej

sitter just nu och väntar på att naglarna ska torka och på att sara ska svara på sms haha.hon svara precis så idag blir det sara och ska nog sova där bäst kommer det bli.Ska ta med min kamera dit också så det blir nog att lägga in dom i morgon isåfall.På tal om i morgon då ska jag ha privat träning i dansen,Och ni som undrar hur det gick på tävlingen (inte så bra) för att jag skulle igentligen få prick som betyder att när man får ett antal prickar så går man upp en klass men det gjorde inte jag nu för att dom gjorde igentligen fel på tävlingen så jag kunde ha fått en prick så då är jag kvar i brons och det suger.
så får vänta tills nästa tävling som är i hallsberg.Ne nu ska jag sminka mig när naglarna har torkat och sen träffa sara.så ses senare när jag är klar!
pussssssss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0