skola i morgon

hejjj

Vart inget med löshåret idag för det är stängt på söndagar.så jag får väl vänta tills jag har tid och åka,Ja som sagt imorgon är det skola vet inte vad jag ska ha på mig men ska fixa det snart har precis duschat och så.åhhh jag orkar inte skolan alla j*vla läxor och skit.pluss jag måste plugga till so provet som jag inte gjorde sista dan i skolan för jag va sjuk och jag orkar inte plugga typ 100 frågor om allt möjligt?.men det är bara att gilla läget right?.Börjar 10 över 9 i morgon så då blir det ju lite sovmorgon iallafall.Idag har jag inte gjort nått bara suttit hemma och kollat på film/tv.Har inget mer att skriva om så ses senare eller i morgon efter skolan.pussssssssss♥

hur orkar du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0