snart utgång till skolan...

hejjj

sitter hemma hos elvira nu,blir snart att åka till skolan tror jag,börjar kl 09:10 idag men mamma kunde bara skjussa mig kl 8 så det vart upp tidigt i allafall.har ju inga pengar på busskortet heller.Men aja outfiten idag är:
*svart bas linne
*svarta och vita mjukisar
*grå tjocktröja
*svart halsduk
ja det vart lite skön outfit idag för jag mår skit illa tänkte inte gå till skolan idag men det vart så iallafall:(
Efter skolan är det dansträning om jag inte åker hem från skolan för mår verkligen inte bra,frågan är bara hur ja ska komma hem isåfall jaja får se hur ja gör!
puss♥

bild från helgen hemma hos elvira jag är med där lite på sidan haha söt jag va då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0