soooooorry:)

haha ledsen för ingen uppdatering men efter tävlingen har jag inte haft lust att uppdatera och ni vill inte veta hur det gick så jävla besviken på mig själv men det är en vecka sen nu så ska sluta tänka på det...

idag har jag inte gjort nått på dagen städat rummet efter att ha vart sjuk,skit förskyld inte det bäste jag vet precis men efter jag städat om elvira och sara och vi satt vid datan och hade det bäst.Sen följde jag och sara elvira halvvägs hem och sen kom jag hem själv och satt vid datan och har vart översocial kan jag säga seriöst har inte vart så här social på länge men ganska kul och vara social faktiskt.HAHA vafan  babblar jag om? haha.Ja och så är yxult (mitt fotbolls lag) nedlagt också så då ska vi antagligen slå i hop sköllersta kumla och yxhult dom som är kvar i det,laget skulle heta KYS haha skratta så mycket ni vill.Upp tidigt i morgon dårå för att åka på spelar möte om det där som jag prata om så måste sova när som helst nu.Bild kommer från idag (min outfit är nått jag slängde på mig bara)




en på mig som vart fail!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0