kul helg,måndag.

tjatja!

vill bara säga att helgen va bäst,kan inte säga så mkt men det va iallafall kul.Måndag idag,men inte så jobbigt faktiskt är ju temavecka så inga speciella lektioner precis.Just nu har ja i brun färg i håret (dock en liten slinga) så ni får väl se bilder någon dag i think.Har duschat smörjt in mig med brun utan sol inför sm: som är snart, TAGGAR STORT SKA GÅ BRA HAR JAG BESTÄMT!♥.Får väl se hur slingan blir för jag har ju slingat håret så det kanske blir grönt, who knows?.På onsdag till torsdag är det hajk med skolan ingen toalett eller dusch så det blir bada och kissa i skogen,niceee (Not).Men ändå det blir ju kul och dra iväg med klassen.Ne nu ska jag kolla hur håret blir men jag uppdaterar i morgon.
pusscha♥



ni kanske inte ser här men olivia har en sån brun slinga,kalla mig härmapa.Men va sugen på nått nytt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0