godmorgon sötnosar!

sitter i mitt kök och ska snart stoppa i mig mackan som aldrig kommer kunna gå,hatar och äta frukost TIDIGT på morgonen...usch! anyway så går bussen kl 9;00 och då är jag frammer 09:05,så får väl gå till Elvira innan skolan börjar! jag gick upp lite för tidigt jag är nämnligen klar nu och kl är bara 08;18 så jag måste vänta...räcker ju med att jag går kl 08;45 efter som jag bor så nära kumlabusstation.
-
jag saknar min rosa telfonis den är på lagning och jag har inte facebook på mobilen som jag har nu! det suger men aja hoppas jag får tilbaka den i veckan! mitt ansikte vart förjävligt men iaf dagens outfit:

                   

                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0