bloggen suger!

och det är sanningen.seriöst jag har haft jätte mycket prov den här veckan jag har pluggat två dagar i rad och jag känner mig helt genom stressad,jag har dansat också!det är inte lätt att blanda skola,dans,och annat t.ex som bloggen.Jag vill inte att ni tror att jag  tror att ni bryr er för min blogg suger.Och jag är en noob och jag funderar på att lägga ner bloggen även fast jag tycker det är kul.Det har hänt rätt så mycket grejor i mitt liv om man säger så och livet runt omkring mig.
-
Skolaa idag hade stort NO prov som jag har tränat JÄTTE mycket på.Och det gick jätte bra.Det va inte så svårt och jag hade inte ens behövt plugga ihjäl mig frågorna som jag pluggat på och det va inte så många med.Anyway fick göra nåt fråge sak i skolan eftersom jag missade det när jag va sjuk förra veckan.Fick en kexchoklad och en päron festis MIMS.Kom precis hem och sitter och nördar framför datan.Har inte suttit vid datan på 3 dagar kanske därför jag inte har uppdaterat eller?hihi aja nu ska jag ta mig nåt att äta och sen göra So läxan.
-
fredag i morgon btw,för mig blir det KANSKE frida och olivia somvanligt bästiii har alltid kul med er tjejer!
det finns inte ord för hur mycket ni är värda för mig verkligen allt.även fast jag kan klaga osv osv osv så är det ingenting mot er det ärbara jag och mitt egna självförstroende som jag inte har så mycket av!
LOVEU!♥
(bry er inte om olivias lilla syrra till vänster på första bilden)



Kommentarer
Postat av: frida

aaaaaaw loveu !<3<3<3

2010-10-21 @ 22:24:37
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0