i'm home

eller okej,kom hem för ungefär 2 tim sen men jag har ätit kinamat och duschat och nu har ja inpackning i håret.Måste verkligen ta i ordning på mitt hår nu,det är väldigt slitet och jag ska försöka och inte platta det så mycket.Bara på helgerna,vill verkligen ha långt hår men det är jätte slitet och min syster ska klippa mig imorgon sen ska jag köpa en BRA OCH DYR inpackning.
-
Tävlingen idag gick super både för mig och andra i dansstudion;
*jag kom 3a i singeln och jag fick en prick
*alexandra kom 2a i singeln och kom upp i silver
*Matilda kom 2a och kom upp i guld
*Matilda och alexandra kom 2a i paren och kom upp i guld
*jonna och cissi kom 1a och kom upp i star

grattis till alla jag är jätte nöjd,va ju trotsallt bara min andra silver tävling.
-
Nu ska jag duscha ur inpackningen och sen ska jag göra en ny design min är cp just nu,ska försöka få hjälp av någon också.Men mer om det sen ses snart brb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0