sovmorgon?

*godmorgon*
Halsen har blivit dåligare,hostar mer men hostade inte inatt iallafall.Men jag vaknade av att det ringde 1081 gånger.Så det va lite irreterande men nu är jag iallafall uppe och sitter och väntar på syster och papi som är och handlar jag är törstig!.I morgon är det fredag och då ska jag till skolan även fast jag är dålig för jag ska vara med frida och olivia (hoppas jag) om hon inte dissar.Anyway gick och la mig vid 01;00 och nu sitter jag och snackar med sara på msn.hoppas det löser sig!♥
-
nu blir det att lyssna lite på musik och sen vara nörd vid datan hela dagen typ.Men måste göra lite läxor också.
men vi ses!
haha gud nyaste bilden osv osv osv
hennes snygga telefon som hon hade va ju bäst asså!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0