träning james + städa rummet

stog i min kalender i mobilen idag,har börjat skrivit in ALLT som ska hända där.väldigt bra då har man koll på alla prov,tävlingar t.ex.Har iallafall gjort allt som stog där och det gick super! och städningen också för den delen städade råttburen också fett jobbigt men det va värt det.jag vet att jag inte har uppdaterat sådär jätte bra men har verkligen haft fullt upp hela veckan och helgen.Tog inte några bilder alls på tävlingen eller jo 3 egopics på mcdonkan i västerås påväg hem,jätte söta faktiskt!gick inte så jätte bra på tävlingen men jag har en andledning...iallafall till singeln men jag tänker inte ta upp det på bloggen.Men nu taggar jag nästa tävling i tidaholm om...3veckor tror jag,måste ta reda på det och lägga in på mobilen.
-
Annars idag har jag vart på marieberg och köpt knä skydd och syrran skulle kolla på en iphone 4 eller nåt sånt.jag vill ha en IPHONE btw!!!!!! bara så ni vet asså,men nu ska jag chilla vid datan och sen sova.Är fett trött efter den här dagen.
i morgon börjar jag 09;25 och slutar vid 14;20 kanske.Men uppdaterar nog efter skolan har dans i morgon också.
gud va mycket jag dansar.Men aja seeeyaahhhhhh!♥
riktigt söt...fast näeh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0