så jävla big deal

tjooooooooooo
kom precis hem från skolan,va inte så mycket lektioner idag,va ju på teatern efter det åkte jag till lidl med elvira,sara och ida.Sen så åkte vi till skolan åt lite mat och sen så hade vi 1 lektion KEMI efter det så åt vi kladdkaka med skolan.
vettefan varför men skönt att slippa lektionerna iallafall.blir nog att jag och elvira praoar hos småbarnen hihi hittade ju förfan ingen annan prao plats.finns INGEN på marieberg heller så.
-
Nu ska jag nog bara ta det lungt måste ju träna på engelska, provet är i morgon..
Imorgon är det ''pepp'' träning somsagt.TAGGGGAAAAAAAAA!
men seeeeeyaaaahhhhh!♥
bild innan jag och olivia skulle till liseberg,haha tyckte den va söööööt?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0