kul liv..olivia!

JAG SA ATT DU INTE SKULLE LÄGGA IN DEN DÄR VIDEON PÅ MIG MEN VAD GJORDE DU? JOO DU LA IN DEN!!!!!!! INTE RÄTTVIST FÖR JAG ÄR SKABB I SKOLAN OCH SER UT SOM SKIT! MEN AAAA I LOVEU ANYWAY♥
-
hej och förlåt för mitt dampryck men hatar när folk lägger in bilder på t.ex facebook som är oförberredda osv och taggar, när folk lägger in något på mig helt enkelt får jag damp.Så nu vet ni! sitter iallafall i min säng och har precis duschat efter träningen.Vet inte ifall jag går ut och träffar olli och fridisen sen men det får jag väl se senare.Imorgon ska jag iväg och ****  så kommer inte och uppdatera på dagen only so you know.uppadetar lite senare pussochkram skummbanan!

bild sen jag och olivia skulle till **** förra helgen!
chilloutfit



Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

allt bra? :)

2011-04-09 @ 00:14:21
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0