Du snurrar min värld..

Hejsan min kära blogg!!!
ja har verkligen saknat er ni ska bara veta hur många gånger jag tänkt och uppdatera!Vill ha någon stans att få ut mina känslor, och jag vet att ni inte bryr er men jag måste få skriva av mig.Och det här är ju min blogg så vem bryr sig lixom bruuur.
-
Idag va det träning hela dagen, och sen hem äta lite kebba och sen så skulle jag igentligen frida komma hit och sova efter hon vart hos ***** men hon fick aldrig någon skjuts så det sket sig ju.Nu sitter jag och lyssnar på lite muuuusik och snart blir det väl skype, eller nörda facebook.hihi jag uppdaterar lite senare loveubye

funderar starkt på att köpa asså! fett skön...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0