Årsumé av 2010 del 1

jag i början av året , jag va mycket med olivia.. och sara också

jag och olivia färgade saras hår rött..

jag hade "halv lugg"

började ha snebena igen

jag och olivia va as mycket, vi tog webb bilder..och kommer du ihåg vilka vi skulle härma här?;)


jag började umgås med frida, vilket jag är glad för!

vi åkte till göteborg med entrepenörena och så föjde då viktor med som jag & olivia började umgås med

jag flyttade till kumla.

det blev sommarlov, och jag och olivia sov mycket på hennes altan

 

träffade julia för första gången, den kvällen va fan as kul!

va med ida också, och vi va i skogsbrottet med olivia och sara flera gånger.

jag filla, olivia och frida sov hemma hos olivia och då hände det lite grejjor, guld kväll det där asså

jag och frida åt massor av pizza när vi börja umgås..

jag följde med olivia till stugan

det va en av dom bästa dagarna på sommarlovet

jag va med anton och sara...

jag och olivia åkte till liseberg

jag kom tvåa när jag tävla och gick upp i silver

jag frida och olivia började sova varenda dag typ, och gick mycket på bio

jag tog hål i naveln med frida vid min sida..

åkte till västkusten med mami,papi och agnes och co,alla kom i oordning men ni fattar vad jag har gjort iallafall? det här va del 1 del två kommer i morgon godnatt!


 




Kommentarer
Postat av: f

loveu!<3

2011-01-05 @ 03:05:34
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0