låååååååång kväll!

hejsan!
sitter i min säng och kom in för ca en halv timme sen..det va nämnligen så att jag trodde att jag hade tappat eller att mina nycklar hade blivit snodda, så letade jag på alla ställen jag vart på och sen när jag va påväg hem as ledsen, så ringde Sara och sa att dom låg i hennes ytterficka i hennes väska? vet inte hur dom kom dit men jävla glad blev jag...hade annars fåt betalt nytt lås och det hade inte blivit billigt..hm jaja, så äre!Nu ska jag snart sova tror jag,ska åka till Sara i morgon och hämta nycklarna och min moppe hjälm sen så ska jag umgås med både henne och Frida på dagen & kvällen, kommer bli super nattii!♥

Dagens




Kommentarer
Postat av: Bullfest

Snyggt linne!!!:) vart äre köpt?:)

2011-07-09 @ 09:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0