Hos elvirasuljibitch

tjotjatje
Sitter hemma hos Elvira, vi ska till skolan senare igen så mamma och pappa: jag kommer hem efter 7. Och i morgon är det fredag, så jäkla skönt och jag vill åka och shoppa lite kläder as sugen på nått nytt, och på söndag ska jag på Husvisning mer om det någon annan dag.
-
En annan sak som jag verkligen vill ha är en onepiece så jäkla mysiga, tänk vad skönt och ha på sig när man är hemma bara eller kanske till och med till skolan? nee det skulle jag inte vilja ha, men när man är hemma och chillar lixom.

OnePiece Lusekofte Lillac

 det va ju den här som Roza fick i bigbrother, hmm...
påtal om bigbrother, nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt, somnade ju igår ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0