♥ på helgen!

sitter hemma hos mig och ska snart dra iväg till Frida, måste prata några ord med henne och sen så ska jag hämta mitt smink som jag glömde där.I helgen har det vart så jävla bra! ingen kan fatta hur kul vi har haft, och hur kul jag har haft med världensbästa Frida och Felicia.
-
I morgon ska jag till stocholm med entreprenörsskapen, vi ska först shoppa och sen gå på grönalund kommer bli as bra.Va förövrigt nyss på maxi med Elvira och köpte lite saker tills imorgon, vi pratade om allt ifrån himmel till jord och sen så gick jag hem och ska som sagt snart åka till Frida.kommer inte och uppdatera nåt mer i morgon,men hoppas ni får en lika bra dag som jag ska få puss!
880346-11-1305448883820_large
/ you're lost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0