örebro shopping (mellandagsrean)

hej bloggen♥

idag va jag olivia och sara in till stan (örebro) och shoppade på mellandagsrean, kul vare, ja själv så vaknade jag kl 09:05 och sara skulle komma kl 09;20 lite panik där va, men det blev att skynda sig hann iaf platta håret och sminka mig haha men jag hann inte äta frukost så det blev en baguett på la baguett gott vare iallafall:)
ja shoppade för ungefär 900-1000 nån stans där.  olivia och sara ska sova här också så datan inatt länge haha.
det här handlade jag;



en vit hood tröja från wesc.



örhängen från ginatricot.



och hörlurar från wesc.

och en väska från **** haha
som inte går så bra och ta cambild på haha (försökte)
ja nu har jag kvar 1500 kr att handla för ska ju
köpa nytt löshår snart också... :)
aja ses senare!
pussssssss!

om ni är intresserade av vad olivia och sara köpte kolla då här:

oliviaagreen.blogg.se
ssare.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0