dusch♥

tjoooosan,
kom nyss ut ifrån duschen,är det bara jag som tycker det är underbart att duscha?!
anyway,skola idag,hände ingenting speciellt va som vanligt.
Va på marieberg efter skolan förresten,köpte lite kläder tills skolfotot på torsdag,
vet inte hur det blir med skorna om jag ska lämna tillbax dom eller inte.
Men det får vi väl se.
nu ska jag kolla kläder tills i morgon och sen blir det lite data,sen kommer väl
sängen sakna mig fööööör mycket.
vart en dålig web bild,dom svarta thighsen har typ hål på
benen om man inte ser det på bilden.



och dom svarta tygskorna,som jag KANSKE ska lämna tillbax.



Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig också!!!! :( <3

2010-08-17 @ 22:37:45
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0