uppdatering? nej!

hej alla glada bloggläsare ni tjuriga kan dra haha

sitter hemma hos elvira bby med sara blir ut och äta pizza i stan och sen hitta på något jag vet inte vad med kul blir det. om ni vill träffas? elviras mobil 0735408220 RING/SMSA möte med oss.Ja igår va jag i marieberg med mammi och köpte skor (mamma betala) och sen gick jag och olivia själva på marieberg och då köpte jag
*tröja från ginatricot
*thights med nitar från ginatricot
allt det lilla kosta 500 kr :O i allafall
min outfit idag är nit thightsen och grå tjock tröja från gina tricot.Ne nu ska jag prova klackskor och sen ska vi fixa oss så uppdaterar senare när vi är klara.
tjatja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0