är jag död?

hejj!

har inte uppdaterat på ett tag nu,men jag har inte orkat somvanligt.Valborg spenderades med elin,ida,elvira och sara.Det hände lite saker civil polisen kom fram till oss.Men det va guuuuuld iallfall.Vi träffade frida,felicia och olivia där också så då va vi med dom och nåra fler.Jag orkar inte rabbla upp alla jag träffa delvis för jag inte kommer ihåg alla det va så många kommer säkert glömma bort nån.Idag vakna jag hos sara på golvet för jag sov ju där men vaknade ett antal gånger.Så jag är helt död nu.Men jag får väl leva med det det va jag som ville sova på golvet ju.Efter att vi vakna åt vi frukost och sen fixa oss och åkte till frida.Där vänta jag på att dom skulle bli klara sen åkte vi till olli.Va där ett tag men sen gick sara och jag ut och mötte upp sara och mickis dom skjutsa hem oss och sen så va vi med dom ett tag.Sen åkte jag hem och satt framför tvn med mamma och pappa.
Planer för i morgon:
vakna,städa mitt rum (möblera om) åka till lägenheten med kartonger och sen vet jag inte.Dan rullar väl på och sen är det väl kväll? nu ska jag va social på msn och sen sova!
puss och godnatt♥
(uppdaterar i morgon)



en ful mobil bild på mig på valborg.(hittade ett par gammla jeans)



och sen kan ni ju få en bild på nya rummet i lägenheten som jag hittade i mobilen ,fast en ny tapet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0