bäst igår,och det blir idag!

hejsansvejsan i lingonskogen!

vart sent igår kom hem vid 00:00 i think va ute vid nordsjön och ''grilla'' och sen va vi ute också med adde och eric.så är ganska seg idag,men har precis gjort mig i ordning och det blir snart att åka till elin och sen blir det sara också och sen hem till adde och träffa dom lite tror jag det blir?.kanske blir att sova hos elin också men får se hur det blir med det.kommer några bilder från dansen (dom bilderna jag inte hade fått) men fick dom igår kväll iallafall.
som sagt så blir det hem till elin snart och innan ska jag äta.Men här kommer bilderna iallafall
bye♥







aa,som ni ser så va vi lite oseriösa men det va i allafall bäst!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0