blev inget ut igår!

hejjj!

sitter just nu i mitt rum med olivia,blir väl att lana ikväll hon sover här så.Idag vaknade jag kl 10 av att mamma och pappa packade saker i låder,så jag gick upp och fixade till mig lite sen åkte vi till lägenheter med lite saker och sen åkte vi hem packade liite mer och åkte till lägenheten.Sen ringde jag olivia och vi snacka och sen kom hon och nu sover hon här.Igår skulle jag igentligen ut men blev inget av det dels för jag inte orkade.Vart att sitta vid datan och tvn och sen ligga i sängen i 2 timmar utan att kunna sova -.- vet inte varför men gick bara inte.Ja har inget mer att skriva idag men blev en sen lunch med olivia (tacos) gottgott,så nu ska vi käka godis och leva livet.
hare gott♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0