hajk + sov dag

tjatja!

Som rubriken säger så va jag på hajk med klassen + en till radom klass.Kul vare,tyvär har jag inga bilder men ska nog få av olivia och lite folk,jag kunde typ inte sova i tältet för det va oskönt och konstig luft så jag är skit trött och somnade direkt när jag kom hem typ.Fast duschade först som va välbehövd.Iallafall dansade idag också fast jag va skit trött.DUKTIGT AV MIG TYCKER JAG!.Nu sitter jag vid datan och lyssnar på åskan som är över mitt ''hus'' nu ganska mysigt faktiskt.Juste det är sm på lördag + söndag i västerås ,blir att sova på hotell niceeee.Jag och sara äger och ska få bra placering och jag ska få det i singeln också MÅSTE bli så.


en liten bild på mitt öga (för länge sen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0