hemma från hallsberg.

hejj...

har precis duschat efter att ha vart i hallsberg på dansen.träffade mickis där också.Har en video på dansen men orkar inte lägga upp nu.Lägger upp lite mer bilder från idag och så istället.skola i morgon börjar 09:10 så måste upp vid 07:40 typ.Har inte nått mer att skriva men här kommer bilder iallafall














okej,det finns fler men jag orkar inte lägga upp alla
och det gäller att bjuda på sig själv är inte seriös på endel...



här kommer en bild på frida och sara från dansen kommer lägga in bilder på mig,matilda och alexandra också,men har inte dom just nu.
visst är dom söta,och undra inte varför sara är sminkad så, jag va också det (hela gruppen va det)

jag måste bara lägga in den här bilden på olivia hon är så söt på den,tycker inte ni det?
byee♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0