snart ut

hejj!

sitter i mitt rum och lyssnar på musik,har precis ätit och ska snart dra ut och träffa en kompis...
kul kul:).Sen blir det hem sitta vid datan och sova tror jag.Jag är verkligen skit trött efter skolan den här veckan,har kanppt inte orkat gå upp på morgonen.Har inget att skriva om men har inte vart så jätte bra på uppdateringen,men ska försöka skärpa mig.Skulle ha tyska prov i skolan idag men blev inget av det efter som yvonne (våran lärare) va sjuk SOM VANLIGT.Men skönt det slapp två lektioner iallafall inga fel.Ne nu ska jag nog fixa klart mig helt och sen dra ut.här får ni en bilder på mig:





juste jag har ju töjt örat med en navelpiercing snyggt?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0