assååå

nu får jag damp på det här,jag har gjort läxan verkligen hela dagen och jag överdriver inte.Jag har smsat runt till massor om kemin vad man ska kunna och om det är prov eller inte? men ingen vet säkert alla svarar olika så vad ska man göra?jo jag har lärt mig 2st sidor med frågor och sen allting som man har när man har kemin asså typ provrör,degeltong osv osv osv.Hoppas det räcker visste ju inte vad man skulle kunna.och jag hoppas det inte är provet heller.Men aja vad ska ja göra lixom?????
-
Vaknade hos olivia vid 12;00 och då gick jag frida o olivia ner och åt pannkaka och sen åkte jag och dansade och sen hem och gjorde läxan.det va min dag rolig va?;) Börjar halv 11 i morgon så då ska jag väl gå upp vid 9 taget.kanske lite tidigare så jag slipper stressa sönder mig.Har inte fixat någonting tills i morgon p.g.a pluggggggggg så jag skyller på det.Hare gött hej!<3
yesterday night:
trevligt trevligt,nu ska jag sova godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0