fredag stora planer!

tjooo
sitter med olivia hemma hos mig och har precis duschat håret o.s.v o.s.v.Har ganska mycket planer inför ikväll,nu ska jag åå olivia ta bussen in till hallsberg och gå och överraska ****** för det är hallsbergsmarken.Men iallafall sen efter det ska jag, olivia, johanna (tror jag),felicia och ****** kolla på bio i örebro och sen så sover jag med ***** hos mig.Men ni kommer inte och få veta vem det är som ni kanske märker.Men nu ska jag nog ta och packa väskan med lite stuff och på lördag (imorgon) tar jag och olivia hål i naveln äntligen!!!!!men uppdaterar innan jag drar ska kolla på  buss tiderna nu också!;)


HAHA ne men vi dampade litegranna!
meen vaddå thats us ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0