har haft en bloggpaus...

som ni kanske har märkt,men jag har verkligen inte haft lust eller nån ork när det har varit prao osv.Det har verkligen inte vart så kul som jag trodde det skulle vara,men jag har fått stått ut med det hela veckan.Va iallafall hemma idag för att jag har jätte ont i halsen osv och sen så orkade jag inte praoen.Men i morgon ska jag dit och sen efter det blir det att åka på pepp träning eftersom det är tävling i helgen.Och sen ska jag till skolan där det är disco för småungar och så är olivia den saknade personen där.Kommer ge henne en stor kram bara så du vet *hihi*.anyway nu ska jag spraya mig med brun utan sol och sen så ska jag kolla på tv eller kolla runt på lite bloggar har ju missat massor av saker nu när jag inte har suttit vid datan på 4dagar,det ni slå det;)
-
ses i morgon innan jag åker till dansen och discot för småungarna som vi ska ta hand om,har fått nog av småungar nu men aja....
så jävla glad att det ordnade sig!
,missu♥
DIN FIFA NÖRD, RING MIG PÅ DIRR NÄR DU SER DET HÄR!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0