sjuk...

ASSSSSÅ gud va irreterande jag va vaken nästan hela natten för att jag hostade,och nu är jag jätte trött så jag stannade hemma idag Har också börjat få ont i halsen osv osv.Så det va bäst och stanna hemma så det inte blir värre har ju tävling om 2 veckor.
-
Så nu är jag hemma och spenderar lite tid med min nya dator love it den är jätte snabb och inte laggar och sånt.OCh min andra dator gick ju då sönder,asså den stängde av sig hela tiden av högtemeratur ochs en pep den när jag starta den och det va nåt fel på moderskortet (hette det så?) det skulle kosta mer att laga än och köpa en ny.Så vi åkte och köpte en ny.
-
Nu ska jag lägga över bilder och sånt från gammla datorn (om den inte stängs av hela tiden).Och senare vid 3 ska jag kanske åka till skolan och hämta saker som jag måste plugga på.Uppdaterar kanske senare.'



hihhiiih

/va det någon som sa thailand resa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0