guld kväll!

min dag började med att jag vaknade klockan 13,00 kändes inte bra eftersom att jag inte kommer och kunna sova ikväll, och det är skola på måndag..men jag ser nästan fram emot det och träffa min klass osv.Iallafall senare så kom sara hit och då så fixade jag mig, sen så drog vi ut och träffade chala, ogge,blaxmo och sean.Sen så gick vi ifrån chala och dom och träffade på emil igen då drog vi hem till mig och sen så gick vi till tryckeriet där vi träffade på nattha och jennifer, vi snackade med dom och sen kom evelina då snacka vi med henne och aa vi va med dom hela kvällen.Snackade men ralle om kristendomen osv Kanske ska bli kristen?.anyway så träffade vi på många och snackade med massssor guld kväll säger jag bara! nu ska jag vara social på msn och bara chilla lite! blev lite rörigt inlägg men whatever orka bry sig just nu asså!
seeyahhhhhh tomorrowwwwwww<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0