marieberg

tjosan!
sitter i min säng och är as mätt efter tacosen...usch spyr av tanken på mat just nu.Idag va det skola som vanligt,efte skolan åkte jag hem och sen direkt till Tandläkaren efter det drog jag till marieberg, köpte två magtröjor ett skärp och jeans.Jag ska åka någon mer dag och köpa mer saker som t.ex BH, trosor, mer tröjor och bikini.
-
Senare ska jag kolla på bigbrother och sen sova, hmm..vad händer imorgon? ja har ingen aning, måste iallafall plugga har fysik prov på onsdag och det måste jag göra nu med så tje!

randig magtröja - cubus 149:-

vit magtröja - cubus 149:-

ljus blåa jeans - cubus 299:-



skärp - cubus 49 :-

det va lite impuls köp bara, ledsen för dåliga webcam bilderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0