Tog den ifrån Frida!

jag har insett att min senaste kyss.. Var länge sen!
jag saknar.. Allt
jag skrattar.. Gaaaanska ofta haha!
jag tycker om.. Alla vänner i skolan mihi
jag avskyr när folk.. Är dryga & osjgjgdsgjgs åh!!
mina närmaste vänner är.. så jävla underbara och jag älskar dom.
min första vän hette.. Tiffany
min första kärlek hette.. -----
kärlek är.. Svårt att hitta, men så jävla underbar när man har funnit den.
när jag är arg... Håller jag det inom mig och försöker och inte släppa ut det.
när jag lagar mat.. Blir den oftast inge bra.
jag är rädd för.. Att bli lämnad ensam.
jag önskar.. Att jag inte svek dig och förstörde massa.
den värsta känslan är.. Att fatta att man snart blir lämnad ensam.
den bästa känslan är.. När man är lycklig så man nästan spricker typ hihi!
jag vill.. Få känna den där känslan igen.
det finaste som finns.. är min familj,vänner & musik
i sommar.. Ska jag ha det bäst och leva livet!
sist jag grät var.. Inatt när jag lyssnade på musik
innan jag somnar.. Tänker jag på hur saker igentligen kunde blivit och kan bli.
jag vill verkligen.. Att det ska bli som det va igen.
-
inge gammal?!?!?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0