haha bästa dagen på länge!

hejj bloggisen ♥

jag hann inte uppdatera idag på morgonen så jag skriver nu isället, jag vaknade (eller mamma väckte mig)vid 11 då gick jag ner och kolla på tv en stund och så ringde olivia och sa att vi skulle åka på bio så då skullejag åka direkt efter jag varit hos farmor och farfar och hämta upp sara olivia och felicia i allafall sen gick ja upp och platta håret sminka mig och fixa mig... efter det vid 20 i 2 så åkte vi till resturangen och åt sen åkte vi hem till farmor och farfar och åt tårta men ja va så otroligt mätt så  jag åt ingen tårta haha aja sen så åkte vi hem och lämnade syster och mamma och då åkte jag och pappa och hämta upp sara olivia och felicia dårå ah sen åkte vi och kollade på bio (New moon) den va as bra faktiskt men dåligt slut längtar tills nästa!
sen kom jag hem och då kollade jag på julfilm med mamma och pappa lite mys va det i allafall efter filmen så gick mamma och pappa och la sig och nu sitter jag här...
i morgon blir det antagligen att åka till sara med mamma och diskutera danskläderna
det blir nog bra!
jag uppdaterar mer i morgon,puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0