bloggtorka

en aning ja! kom precis in efter att ha vart ute med min hund med min syster..kallt men väldigt skönt ändå. Skolan dom här dagarna har vart as chill inte haft så seriösa lektioner osv. I morgon ska vi gå till maxi och köpa saker som jag anton och elvira ska ha till våran tårta, för vi ska ha någon tårt tävling i skolan eftersom det är sista dan på fredag innan jullovet. och fyfan va skönt det ska bli med jullov verkligen behövligt efter alla prov som vi haft den här terminen. Lovet kommer antagligen tillbringas med olivia och frida rätt så mycket.
-
i måndags va det ju basket åttan, och våran klass vann såklart..seriöst ja är så jäkla glad att jag har min klass, alla är jätte bra vänner och vi är jätte taggade varje gång det är nåt sånt här. och vi brukar ju vinna;)
AJA våran klass äger i vilket fall!

 


 








vi va då utklädda till "fjortsar" / "Bimbos" vi brukar alltid 
klä ut oss till nåt speciellt!;) jag har då DreGEl tröjan 110# fråga inte varför för det tänker jag inte berätta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0