Friday night...

min fredag har tillbringats hemma med familjen för olivia va med ***** så jag va hemma här och väntade och nu är hon är iallafall.Kollade precis på idol, va det rätt som vann? anyways så fick jag reda  på matte provet och kemi provet idag och ni kommer inte tro mig, MATTE= VG!!!!! asså jag vart så jäkla glad att jag kan bevisa att jag kan matte! På måndag är det ju lucia som alla vet och kyrkan som det ska hållas i med skolan ligger i prencip utanför min ytterdörr, ibland älskar jag och bo i kumla!♥
-
I morgon så hittar ja och olivia på nåt i thiiiink... jag vill in till marieberg och köpa navelpiercingar men aja vi får väl se vad som händer med dagen.. brb!



har förresten dansuppvisning på söndag..det här va bild ifrån sist ;)




Kommentarer
Postat av: F.Oskarsson

haha jag fick också VG i matte men jag suger på det:P<3

2010-12-23 @ 01:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0