GODJUL!

hej och godjul på er alla...
min jul började med att jag gick upp vid 10,00 fick min första jul klapp viket var en navelpiercing, och ett halsband med ett kors på, precis vad jag önskat mig! sen åt vi och sedan vart det såklart kalle anka sen paketöppning ...men sen så va det ett stort paket som jag undra vad det va eftersom jag inte önskat mig nåt stort förutom en tv och så stort va det inte....Och det va högtalare!!! eftersom mina gick sönder i sommras om ni kommer ihåg, så fick jag ett par nya tror det är sånna som Elvira har och alla som vart hemma hos henne vet att dom är jätte bra så jag är jätte nöjd, bästa julen på länge! sen så fick jag ett par sockor som är as sköna och en el tandborste,och så fick jag 2300 kr sammanlagt från min släkt (mormor,farmor och farfar) + mami och papi, älskar er!♥
min jul outfit:

-tröja ifrån ginatricot

-byxor ifrån pieces

-korshalsbandet ifrån glitter (tror jag)

navelpiercingen

närmre bild på halsbandet (ifrån syster) och nej jag är inte kristen men
erkänn det är sjukt snyggt med kors!!!

och högtalarna

Pengarna är redan insatta på mitt konto, men jag är iallafall nöjd med allt jag fick idag somsagt! och imorgon ska jag åka till mediamarkt och köpa en 32tums Tv, hihi love my life!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0