godmorgon sötnosar!

Har verkligen inte uppdaterat nåt på sistonde för att jag ska förändras i hur jag gör med mitt liv, och jag har haft några dagar på mig nu och tänka igenom saker och ting och därför har jag inte uppdaterat.Men nu tar jag tag i bloggen igen.
-
I fredags skulle jag igentligen gå på natt innebandyn men Felicia och Johanna men felicia vart sjuk så det blev inget med det. Så jag har vart hemma och bara chillat dom sista dagarna.Idag kommer jag antagligen och vara hemma och så men i morgon ska jag iallafall tillbringa tid med sariiiiiii, vilket ska bli askul.Nu ska jag ta en varm dusch raka benen osv, TJO!

 



 hittade en bild på sara, sweet!




Kommentarer
Postat av: fiskis

jävla fisk kissie det där asso

2010-12-20 @ 15:31:03
URL: http://ssarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0