Kväll...

sitter vid matbordet och har precis ätit tacos, gott vare iallafall.Vaknade vid 13,30 idag..straxt efter det åkte sara hem.Då så satt jag vid tvn ett tag och sen så städade jag mitt rum, gick till maxi och nu sitter jag här.I morgon ska jag städa klart mitt rum och sen duscha osv.Sen till mormor och sen hem och baka osv till julafton, känns som det gått as snabbt helt plötsligt är det julafton och känner mig inte så taggad längre p.g.a endel saker som hänt!;)
-
Nu ska jag sitta vid datan och bara ta det lungt. På nyår vettefan vad som händer...alla är bortresta och endel aa orkar inte ens ta upp det, men jag kanske träffar några old friends som jag pratat lite med eller bara är hemma känns tråkigt men så äre när man inte har planerat osv.Men det är bara att ta nya tag nästa år right?;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0