PIRANHA 3D

heeiiiii...
har inte uppdaterat nåt idag..men wathever who cares? skoja bara men vaknade rätt så sent...gick upp och kollade på en julfilm på 3an tror jag, har jag nämnt att jag älskar julfilmer? anyway så kom frida till mig efter ett tag..vi gjorde inte så mycket väntade mest på olivia, när hon kom till mig bestämde vi oss för att kolla på bio..det vart piranha 3D kom precis hem därifrån och den va ju ganska bra...lite äcklig men jag rekomenderar den iallafall!
-
imorgon ska vi till marieberg på morgonen och sen vid 17;15 ska jag träna, så vi måste åka tidigt till marieberg..ska köpa julklappar och sen lite kläder såklart ;) bilder ifrån kvällen kommer nog imorgon eller nåt .. för det går inte att ansluta min mobil till datorn så måste skicka bilder osv.. seeyahhhh !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0