bästa dagen på länge!

hejj!

haha bästa dagen på länge asså,köpte mycket kläder idag och så har vi haft as kul säger jag bara.Har köpt:
*2 tröjor från ginatricot
*örhängen från ginatricot
*och örhängen från H&M tror jag det va?

haha ja somsagt va det den bästa dagen på länge och det kan inte blir roligare med olivia,elvira och ida älskar er!
och klassen ofc (ingen tönt klass iaf haha) glad att jag har er som riktiga vänner.Dans idag också taggar stort blir att åka med mamma själv (ingen kommentar).sen efter blir det duscha och sitta vid datan tror jag så jag uppdaterar mer när jag kommer hem från dansen.Tog bilder och filma kolla och njut.....





Dom snygga skorna asså;)



haha elvira äter på mcdonalds haha



haha olivia bowlar en kort video jag vet!



haha elvira bowlar och hon är ju *host* bra *host* fast bättre än mig iallafall,sen frågar ida ELVIRA? hur man gör haha det gick ju bra tillslut iallafall.PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0