haha 40-50 åringar sjunger singstar inte bra :O

hejhej!

idag vaknade jag hos olivia vid 12 somna om till halv 2 och då vart det att åka hem duscha och sen åka till elin hos henne va sara och ida vi skulle åka och kolla på göta kanal 3 men vart inte så utan åkte och hyrde film det vart
The unborn haha riktigt läskig faktiskt men väldigt psykiskt konstig sen efter den gick jag sara och elin hem till elin men sara gick hem och då vart det bara jag och elin iallafall kom hem från elin vid halv 1 tror ja! ja då vart det hem och sitta vid datan och lyssna på mamma och hennes kompisar sjunga singstar DET LÅTER INTE BRA KAN JAG SÄGA HAHA.... ja tänk er en dålig kör som sjunger falskt sjunga carola och lena philipsson haha? inte bra inte bra jaja det är väl bara att stå ut antar jag väl blir väl att sova när dom har dragit haha när det nu blir:O i morgon blir det att vara med elin sara och ida igen då ja man vet aldrig vad vi hittar på haha!
ses i morgon,puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0