har inte orkat uppdatera sorry

tja!

jag har inte orkat uppdatera så klaga inte haha min blogg lixom, iallafall dagarna jag inte har uppdaterat har spenderats med ogge och emil haha alltid lika kul....i morgon blir det elvira och sara kul ska vi ha uppdaterar hos elvira sen tror jag hon har ju också blogg så bäst att ni kollar har tänkt att skaffa en ny header med bara text på så ffail med den jag har den är bara tillfällig lixom hehe ja annars så har det vart as kul och så gick ju upp tidigt idag också för att duscha fixa mig och dra till kumla och in till ogge va där till 9 fast då hade vi vart hos emil också kolla skräck film haha lite läskigt i slutet det va: paranomal acttivity (stavningen) haha ne nu ska jag sluta babbla för ni förstår säkert inte ens hälften av det här haha
ses i morgon dååå, kissies

paranomal activity: (läskig)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0