MAN MÅSTE VARA EMO IBLAND HEHE

det började med ett tjafs som växte och blev större tillslut vart allt skit och allt blev fel,Om du läser detta så är det inte som du tror och jag har alltid tagit dig i första hand men det har alltid blivit fel och vi har tjafsat hela tiden om allt,det ända jag har att säga är att:allt som har hänt har jag lagt bakom mig Resten är upp till dig!jag har gjort och sagt det jag kan men allt jag får tillbax är bara skit!
hoppas allt löser sig men allt blir inte alltid som man hoppas..


haha jag är lite emo just nu men det kan man vara ibland Right?
iallafall allt jag tänker på är detta men jag får bara sluta tänka på det och ta det som det kommer allt som verkligen betyder just nu är att ni finns vid min sida hela tiden i vått och torrt,och det har jag med mig hela tiden!





världens gammlaste bilder på mig och elvira älskar dig förevigt,vi har känt varann i två år snart och det är dom bästa i mitt liv,du och jag har det varit och kommer det alltid och vara...<3



Kommentarer
Postat av: suljicicelvira.devote.se

aw älsklig dig också gumn<3

2010-01-27 @ 16:53:00
URL: http://suljicicelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0