NO CANDY 2010

tjatja!

jag har bestämt mig inget godis på hela nyåret  jag gör det för mig själv vill gå ner nåra kilo + ska börja gymma med elvira på city gym i stan känner att jag verkligen vill ha en snygg kropp till sommarn inte nån jävla fetto som kommer och fettet dallrar när jag går som det gör nu kan jag säga haha  ne men jag menar allvar jag vill verkligen det här och ska kämpa lovar... ja idag har ja då vaknat och drog till olivia och sara va där  vi åkte till örebro skulle kolla lös hår men fanns inget utan clips bara med men jag vill ha utan pluss det kosta mer med clips så väntar tills dom får in ja sen åkte vi till Kumla och kollade på hockey träning haha lite kul va det jja sen åkte vi hem va så kallt och vi hade ingen skjuss hem annars så det vart hem dårå nu sitter jag och webbar med elvira ska prata med mamma eller pappa om gym i morgon får dra dit och skaffa gym kort nån dag...
jaja ses senare,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0